Počet záznamov: 1
Etická samoregulácia reklamy je v Európe znakom vyspelosti trhu
Názov Etická samoregulácia reklamy je v Európe znakom vyspelosti trhu Autorské údaje Eva Babitzová Autor Babitzová Eva Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 45 (5. novembra 1997), s. 13A. - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * trh * etika * SVE * internet * EASA Anotácia EASA, (European Advertising Standarts Alliance) ako nezisková organizácia, združujúca orgány etickej samoregulácie v reklame. Modely etickej samoregulácie v Európskej únie. Reklama na Internete a etika. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 41-51
kniha
Počet záznamov: 1