Počet záznamov: 1
Briefing medzi dvoma briefmi
Názov Briefing medzi dvoma briefmi Autorské údaje Marian Timoracký Autor Timoracký Marian Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 4 (Apríl 1998), s. 24. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá briefing * brief * pojmy * agentúry * klienti * tvorba reklamy * koncepcie Anotácia Pravidlá dobrého briefingu. Vyjasnenie niektorých frekventovaných pojmov reklamnej tvorby. Pojmom briefing sa označuje stretnutie zástupcov agentúry za účelom hlbšieho oboznámenia sa s problematikou klientovho zadania. Základné úlohy briefingu. Briefové know-how. Pravidlá briefingu. Funkcie briefingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-6
článok
Počet záznamov: 1