Počet záznamov: 1
Jednotná mediálna mena - aktuálny problém slovenského reklamného a mediálneho trhu
Názov Jednotná mediálna mena - aktuálny problém slovenského reklamného a mediálneho trhu Autorské údaje Eva Babitzová Autor Babitzová Eva Zdrojový dokument Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 24 (10. júna 1998), s. 13A. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * médiá * výskum * financovanie * financovanie výskumu * AISA Slovensko * Median, s.r.o. Praha Anotácia Jednotná mediálna mena - mediálny výskum zameraný na všetky druhy médií s jednotnou metodikou, všeobecne akceptovaný trhom. Problém okolo financovania výskumu. Mediálny výskum sa robil dvakrát ročne, na jar a na jeseň. Pozastavenie výskumu z dôvodu nedostatku financií. Dôsledky prijatého opatrenia. Výskum robili spoločnosti AISA Slovensko, s.r.o., Bratislava a Median, s.r.o., Praha. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 21-40
článok
Počet záznamov: 1