Počet záznamov: 1  

Značky a psychologie

  1. Názov Značky a psychologie
    Autorské údajeJitka Vysekalová
    Autor Vysekalová Jitka
    Zdrojový dokument Obchodník : měsíčník Hospodářských novin pro prodej a distribuci zboží. Roč. 6, č. 11 (Listopad 1998), s. 14. ISSN 1210-6178
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá značky výrobné * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * psychológia * psychológia predaja * výrobky značkové * imidž * výskum trhu * ceny * kvalita výrobkov
    AnotáciaSchematická definícia značky. Kvalitatívna a psychologická analýza značky. Značka v očiach spotrebiteľov - vysoká kvalita, vysoké ceny. Faktory ovplyvňujúce "cenové vedomie" spotrebiteľa a rozhodovanie o kúpe. Analýza značky pre jej úspešný rozvoj. Zisťovanie pôsobnosti značky na ľudskú psychiku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.