Počet záznamov: 1  

Špičková kvalita v SR a dimenzie značky

  1. Názov Špičková kvalita v SR a dimenzie značky
    Autorské údajeLadislav Faith
    Autor Faith Ladislav
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 2 (Február 1999), s. 9. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá značky výrobné * imidž * spotrebitelia * Slovensko * prieskum spotrebiteľský * 1996-1998
    AnotáciaPohľad na značku a jej image. Vnímanie značiek u slovenských spotrebiteľov. Výsledky z prieskumu zameraného na zistenie značiek, výrobcov a spoločností, ktoré sú vo vedomí slovenskej populácie ako značky špičkovej kvality. Porovnanie výsledkov s rokom 1996. Symboly špičkovej kvality.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.