Počet záznamov: 1
Špičková kvalita v SR a dimenzie značky
Názov Špičková kvalita v SR a dimenzie značky Autorské údaje Ladislav Faith Autor Faith Ladislav Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 2 (Február 1999), s. 9. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo Heslá značky výrobné * imidž * spotrebitelia * Slovensko * prieskum spotrebiteľský * 1996-1998 Anotácia Pohľad na značku a jej image. Vnímanie značiek u slovenských spotrebiteľov. Výsledky z prieskumu zameraného na zistenie značiek, výrobcov a spoločností, ktoré sú vo vedomí slovenskej populácie ako značky špičkovej kvality. Porovnanie výsledkov s rokom 1996. Symboly špičkovej kvality. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-6
článok
Počet záznamov: 1