Počet záznamov: 1  

Päť univerzálnych definícií marketingu

  1. SYSr034722
    LBL
      
    01378naa^^2200337^^^450
    005
      
    20230425123730.7
    100
      
    $a 19990420a1999 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Päť univerzálnych definícií marketingu $f Štefan Rajt
    330
      
    $a Marketing a jeho 5 definícií. Marketing vytvára a formuje trh. Marketing - regulátor dopytu. Spôsoby regulácie dopytu. Prvky a štruktúra systému imperatív. Všeobecné a základné imperatívy. Singulárne imperatívy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s124115 $1 200 1 $a Marketing - praktické rady $e mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu $v Roč. 9, č. 1 (1999), s. 7-8
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a trh $9 eu_un_auth*h0006599
    610
    1-
    $a ponuka $9 eu_un_auth*h0004509
    610
    1-
    $a dopyt $9 eu_un_auth*h0001845
    610
    1-
    $a koncepcie $9 eu_un_auth*h0002827
    610
    1-
    $a postoje $9 eu_un_auth*h0004552
    610
    1-
    $a normy $9 eu_un_auth*h0003712
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048632 $a Rajt $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19990420 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.