Počet záznamov: 1
Marketingové prostredie firmy
SYS r036054 LBL 01533naa^^2200349^^^450 005 20230626064941.6 100 $a 19990921a1999 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketingové prostredie firmy $e ako sa vyhnúť rizikám a využiť príležitosti trhu $f Eva Hanuláková 330 $a Marketingové makroprostredie a mikroprostredie. Ekonomické, demografické, politicko-právne, kultúrne, technické a prírodné prvky marketingového makroprostredia. Prvky mikroprostredia: firma, dodávatelia, sprostredkovatelia, trhy, konkurenti a verejnosť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s123857 $1 200 1 $a Obchodné listy $e mesačník pre úspešný predaj $v Roč. 6, č. 7-8 (Júl-august 1999), s. 8-9 $1 210 $a Bratislava $c PEREXIS $d 1999 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a mikromarketing $9 eu_un_auth*h0003362 610 1-
$a makromarketing $9 eu_un_auth*h0003167 610 1-
$a podnik $9 eu_un_auth*h0004270 610 1-
$a dodávatelia $9 eu_un_auth*h0001749 610 1-
$a trh $9 eu_un_auth*h0006599 610 1-
$a konkurencia $9 eu_un_auth*h0002842 610 1-
$a riadenie podnikové $9 eu_un_auth*h0005419 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19990921 $g AACR2
Počet záznamov: 1