Počet záznamov: 1  

Strategický marketing

  1. Názov Strategický marketing . (3.)
    Autorské údajeGustav Tomek, Věra Vávrová
    Autor Tomek Gustav
    Spoluautori Vávrová Věra
    Zdrojový dokument Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 7, č. 12 (Prosinec 1999), s. 12. - Praha : Economia, 1999. ISSN 1210-6178
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing strategický * plánovanie strategické * plánovanie podnikové * rozhodovanie strategické * stratégia podniková * filozofia
    AnotáciaVlastnosti podnikovej filozofie a jej vyjadrenie. Analytické predpoklady rozhodovania o stratégii. Strategická jednotka. Spôsoby výberu a zjednocovanie strategických jednotiek.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.