Počet záznamov: 1
Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing
Názov Teória automatizovaného riadenia a priamy marketing . 1. Autorské údaje Jan Faltys Autor Faltys Jan Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 12 (December 1999), s. 23. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá riadenie automatizované * systémy automatické * technika riadenia * modelovanie * modelovanie systémov riadiacich * vstupy * marketing priamy Anotácia Pohľad na podnikateľské subjekty ako na systém automatického riadenia a na možnosti úspešnej regulácie týchto systémov v súvislosti s priamym marketingom. Teória automatizovaného riadenia ako vedecká disciplína. Regulačné obvody. Logika regulácie. Vlastná firma ako model. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 7-12
článok
Počet záznamov: 1