Počet záznamov: 1
Globálne mediálne trhy
SYS r037316 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230929100223.3 100 $a 20000222a1999 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Globálne mediálne trhy $f Dan Köppl 330 $a Príčiny, dôsledky a aktuálny vývoj globalizácie na mediálnych trhoch. Mediálne koncerny. Hlavné kritériá podľa ktorých sa mediálne domy rozhodujú. Výklad termínu mediálne domy. Sila jednotlivých reklamných trhov ako významný faktor ovplyvňujúci rozhodovanie zahraničných koncernov. Najväčší zadávatelia reklamy v západnej a vo východnej Európe. Globálna televízia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s123873 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie v reklame, marketingu a médiách $v Č. 12 (December 1999), s. 78-79 $1 210 $c Strategie na Slovensku $a Bratislava $d 1999 610 1-
$a médiá $9 eu_un_auth*h0003336 610 1-
$a globalizácia $9 eu_un_auth*h0002244 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a agentúry $9 eu_un_auth*h0001018 610 1-
$a trh $9 eu_un_auth*h0006599 610 1-
$a rozhlas $9 eu_un_auth*h0005500 610 1-
$a televízia $9 eu_un_auth*h0006450 610 1-
$a koncerny $9 eu_un_auth*h0002828 610 1-
$a krajiny vyspelé $9 eu_un_auth*h0002956 610 1-
$a SVE $9 eu_un_auth*h0006161 675 $a 654 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000312 $x Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania 700 -1
$a Köppl $b Dan $3 eu_un_auth*p0058819 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20000222 $g AACR2
Počet záznamov: 1