Počet záznamov: 1  

Globálne mediálne trhy

  1. SYSr037316
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230929100223.3
    100
      
    $a 20000222a1999 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Globálne mediálne trhy $f Dan Köppl
    330
      
    $a Príčiny, dôsledky a aktuálny vývoj globalizácie na mediálnych trhoch. Mediálne koncerny. Hlavné kritériá podľa ktorých sa mediálne domy rozhodujú. Výklad termínu mediálne domy. Sila jednotlivých reklamných trhov ako významný faktor ovplyvňujúci rozhodovanie zahraničných koncernov. Najväčší zadávatelia reklamy v západnej a vo východnej Európe. Globálna televízia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s123873 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie v reklame, marketingu a médiách $v Č. 12 (December 1999), s. 78-79 $1 210 $c Strategie na Slovensku $a Bratislava $d 1999
    610
    1-
    $a médiá $9 eu_un_auth*h0003336
    610
    1-
    $a globalizácia $9 eu_un_auth*h0002244
    610
    1-
    $a reklama $9 eu_un_auth*h0005305
    610
    1-
    $a agentúry $9 eu_un_auth*h0001018
    610
    1-
    $a trh $9 eu_un_auth*h0006599
    610
    1-
    $a rozhlas $9 eu_un_auth*h0005500
    610
    1-
    $a televízia $9 eu_un_auth*h0006450
    610
    1-
    $a koncerny $9 eu_un_auth*h0002828
    610
    1-
    $a krajiny vyspelé $9 eu_un_auth*h0002956
    610
    1-
    $a SVE $9 eu_un_auth*h0006161
    675
      
    $a 654 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000312 $x Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    700
    -1
    $a Köppl $b Dan $3 eu_un_auth*p0058819 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20000222 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.