Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia banky
Názov Marketingová komunikácia banky . I. časť Preklad názvu Marketing communication of banks Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 8, č. 2 (Február 2000), s. 13-15,38-40. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2000. ISSN 1335-0900 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * banky * komunikácia * marketing * služby bankové * stratégia marketingová * identita podniková Anotácia Význam marketingovej komunikácie banky. Stratégia komunikácie by mala byť súčasťou marketingovej politiky, mať jasný charakter, zaoberať sa výberom trhovej pozície, zaoberať sa výskumom identity. Pokračovanie v č. 3/2000. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2000: 1-6
článok
Počet záznamov: 1