Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia banky

  1. Názov Marketingová komunikácia banky . I. časť
    Preklad názvuMarketing communication of banks
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 8, č. 2 (Február 2000), s. 13-15,38-40. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2000. ISSN 1335-0900
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * banky * komunikácia * marketing * služby bankové * stratégia marketingová * identita podniková
    AnotáciaVýznam marketingovej komunikácie banky. Stratégia komunikácie by mala byť súčasťou marketingovej politiky, mať jasný charakter, zaoberať sa výberom trhovej pozície, zaoberať sa výskumom identity. Pokračovanie v č. 3/2000.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2000: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.