Počet záznamov: 1
Marketing v Evropské unii
Názov Marketing v Evropské unii Autorské údaje Jean-Marc De Leersnyder, preklad Hana Machková Autor De Leersnyder Jean-Marc Ďalší autori Machková Hana (Prekladateľ) Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 9, č. 5 (Květen 2000), s. 13-15. - Praha : QplusQ, 2000. ISSN 1210-4531 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * Európska únia * trh spoločný * obchod voľný * politika obchodná * služby * konkurencia voľná * segmentácia trhu * stratégia marketingová * marketing mix * politika výrobková * distribúcia * politika cenová * komunikácia * Európa * podnikanie * integrácia ekonomická medzinárodná Anotácia Podmienky na realizáciu marketingovej stratégie podnikov v rámci spoločného európskeho trhu. Vplyv európskeho priestoru na marketing - zóna voľného obchodu, jednotná obchodná politika, slobodný pohyb služieb, voľná konkurencia. Transnacionálna, kvalitatívna a špecifická segmentácia trhu v Európskej únii. Zmeny jednotlivých nástrojov marketingového mixu vplyvom integrácie - výrobková, distribučná, cenová a komunikačná politika. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-12
článok
Počet záznamov: 1