Počet záznamov: 1
Bílá, černá, žlutá nebo hnědá...
Názov Bílá, černá, žlutá nebo hnědá... : ... tak to vidí Češi. Na západ od nás je to úplně jinak Preklad názvu White, black, yellow or brown... Autorské údaje Vlaďka Všetečková, Lenka Ciznerová Autor Všetečková Vlaďka Spoluautori Ciznerová Lenka Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 28-29 (17.7.2000), s. 48-51. - Praha : Mona, 2000. ISSN 1210-3756 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * kampane reklamné * objekty reklamy * taktika reklamy * diskriminácia rasová * problémy spoločenské * svet * Česko Anotácia Expanzia etnickej reklamy. Etnická reklama najlepšie funguje v USA. Príklady francúzskych reklám s etnickým námetom. Xenofóbia v marketingu zatiaľ pretrváva. Globálne zmeny v postojoch voči rasizmu. Reklama ako nástroj boja proti rasizmu a xenofóbii. Situácia v Česku, kde je stále viditeľný odpor k menšinám. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 12-30 + 11 príl.
článok
Počet záznamov: 1