Počet záznamov: 1  

Bílá, černá, žlutá nebo hnědá...

  1. Názov Bílá, černá, žlutá nebo hnědá... : ... tak to vidí Češi. Na západ od nás je to úplně jinak
    Preklad názvuWhite, black, yellow or brown...
    Autorské údajeVlaďka Všetečková, Lenka Ciznerová
    Autor Všetečková Vlaďka
    Spoluautori Ciznerová Lenka
    Zdrojový dokument Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 28-29 (17.7.2000), s. 48-51. - Praha : Mona, 2000. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * kampane reklamné * objekty reklamy * taktika reklamy * diskriminácia rasová * problémy spoločenské * svet * Česko
    AnotáciaExpanzia etnickej reklamy. Etnická reklama najlepšie funguje v USA. Príklady francúzskych reklám s etnickým námetom. Xenofóbia v marketingu zatiaľ pretrváva. Globálne zmeny v postojoch voči rasizmu. Reklama ako nástroj boja proti rasizmu a xenofóbii. Situácia v Česku, kde je stále viditeľný odpor k menšinám.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 12-30 + 11 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.