Počet záznamov: 1  

Marketing. Celkom inak

  1. Názov Marketing. Celkom inak
    Autorské údajeRadovan Čechvala
    Autor Čechvala Radovan
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 9 (September 2000), s. 64-65. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zákazníci * investície * správanie * báza znalostí * lojálnosť zákazníkov * individualita
    AnotáciaZamyslenie sa nad otázkami prečo firmy investujú nemalé prostriedky do marketingu. Či investície boli prínosom pre firmu. Meranie úspešnosti marketingových aktivít. Lojalita zákazníkov a jej vplyv na zisk spoločnosti. Budovanie vzťahu so zákazníkom. Porovnanie zákaznícky a produktovo orientovanej firmy. Predpoklady úspešnosti marketingu. Marketing ako prostriedok predaja. Individualizácia marketingu. Riadenie marketingovej kampane.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.