Počet záznamov: 1
Reklama a úloha osobností v reklamě
Názov Reklama a úloha osobností v reklamě Autorské údaje Renata Vyskočilová Autor Vyskočilová Renata Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 9, č. 5 (2001), s. 114-136. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2001. ISSN 0572-3043 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * propagácia * osobnosť * zákazníci * spotrebitelia * kultúra * etika * psychológia Anotácia Vzťah reklamy k spotrebiteľovi. Interné a externé vplyvy reklamy. Pojmové vymedzenie referenčných skupín. Využitie referenčných skupín pre reklamu. Osobnosti a celebrity v reklame. Klady a zápory reklamnej stratégie. Dieťa ako spotrebiteľ. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 5-8
článok
Počet záznamov: 1