Počet záznamov: 1
Mediálny trh ako súčasť výrobkovej stratégie
Názov Mediálny trh ako súčasť výrobkovej stratégie Preklad názvu The Media market as a part of product strategy Autorské údaje Alica Lacková, Marta Karkalíková Autor Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 31, č. 1 (2002), s. 65-72. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá reklama * stratégia marketingová * médiá * trh * komunikácia marketingová * história * služby * priemysel propagačný * Európa * kampane reklamné Anotácia Vývoj reklamy. Trendy, ktoré v nej dominujú a zanikajú. História komerčnej reklamy. Vznik konzumnosti. Vývoj v oblasti profesionálnej reklamy, náznaky odštiepenia niektorých reklamných služieb. Reklamný priemysel v Európe. Ekonomické vplyvy na mediálny trh. Vytváranie strategických spojení mediálnych agentúr. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-4
článok
Počet záznamov: 1