Počet záznamov: 1
Marketing vstupuje do sveta opery
SYS r048701 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450 005 20230907084640.9 100 $a 20030512a2003 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketing vstupuje do sveta opery $f Mária Tajtáková 330 $a Vplyv transformačného procesu na kultúrne organizácie. Opera a ekonomická realizácia. Marketing opery v teórii. Marketingový model a marketingový mix v kultúre. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052663 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 1, č. 1 (2003), s. 36-41 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2003 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a marketing mix $9 eu_un_auth*h0003220 610 1-
$a kultúra $9 eu_un_auth*h0002980 610 1-
$a zariadenia kultúrne $9 eu_un_auth*h0007335 610 1-
$a transformácia $9 eu_un_auth*h0006594 610 1-
$a organizácie neziskové $9 eu_un_auth*h0004035 610 1-
$a systémy informačné $9 eu_un_auth*h0006187 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20030512 $g AACR2
Počet záznamov: 1