Počet záznamov: 1  

Marketing vstupuje do sveta opery

  1. SYSr048701
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450
    005
      
    20230907084640.9
    100
      
    $a 20030512a2003 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketing vstupuje do sveta opery $f Mária Tajtáková
    330
      
    $a Vplyv transformačného procesu na kultúrne organizácie. Opera a ekonomická realizácia. Marketing opery v teórii. Marketingový model a marketingový mix v kultúre.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052663 $1 011 $a 1336-1864 $1 200 1 $a Marketingová panoráma $e odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti $v Roč. 1, č. 1 (2003), s. 36-41 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská marketingová spoločnosť $d 2003
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a marketing mix $9 eu_un_auth*h0003220
    610
    1-
    $a kultúra $9 eu_un_auth*h0002980
    610
    1-
    $a zariadenia kultúrne $9 eu_un_auth*h0007335
    610
    1-
    $a transformácia $9 eu_un_auth*h0006594
    610
    1-
    $a organizácie neziskové $9 eu_un_auth*h0004035
    610
    1-
    $a systémy informačné $9 eu_un_auth*h0006187
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20030512 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.