Počet záznamov: 1  

Postoje české veřejnosti ke značce

  1. Názov Postoje české veřejnosti ke značce
    Preklad názvuPublic view of brands in the Czech Republic
    Autorské údajeJitka Vysekalová, Alena Harnová
    Autor Vysekalová Jitka
    Spoluautori Harnová Alena
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 14, č. 2 (2003), s. 13-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2003. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * výrobky * značky výrobkov * preferencie spotrebiteľské * lojálnosť zákazníkov * prieskum dopytu * Česko
    AnotáciaVýznam značky na českom trhu sa zvyšuje. Preferencia českých a zahraničných výrobkov a dôvody preferencie. Nákupné návyky vo vzťahu k značkovým výrobkom. Lojalita ku značke. Prieskumy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.