Počet záznamov: 1  

Marketingový výskum ako podmienka úspechu na trhu

  1. Názov Marketingový výskum ako podmienka úspechu na trhu
    Autorské údajeEva Letovancová
    Autor Letovancová Eva
    Zdrojový dokument Vzdelávanie dospelých : časopis pre teóriu a prax výchovy a vzdelávania dospelých. Roč. 8, č. 1 (2003), s. 23-29. - Bratislava : Asociácia inštitúcií vzdelávania dospelých v SR, 2003. ISSN 1335-2350
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.378 - Obchodná sieť
    Heslá výskum trhu * prieskum trhu * marketing * metodika * získavanie informácií * spracovanie dát
    AnotáciaPostupnosť krokov a oblasti, ktorým je potrebné venovať sa v súvislosti s vlastným marketingovým výskumom. Analýza a definovanie marketingového problému. Vyhľadávanie existujúcich marketingových informácií. Spracúvanie informácií. Výber cieľovej skupiny. Získavanie údajov od cieľovej skupiny (príprava dotazníkov a rozhovorov). Spracovanie výsledkov výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.