Počet záznamov: 1
Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry
Názov Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 3-4 (2006), s. 2-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864 Poznámky VEGA 1/123/04 "Transformačné zmeny interpodnikových vzťahov v oblasti nákupu" Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming Heslá vzťahy medzipodnikové * spolupráca podnikov * podnik výrobný * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * nákup * dodávatelia * partneri obchodní * veľkosť podnikov * prieskum štatistický Anotácia Charakteristika interpodnikových vzťahov. Interpodnikové vzťahy a nákupná politika podniku. Rozhodovanie podniku medzi nákupom alebo výrobou. Rozdelenie nákupov medzi niekoľkých dodávateľov. Podstata vzťahov s dodávateľmi. Analýza údajov z prieskumu, ktorý sa týkal organizácie, nástrojov, metód práce a názorov na funkciu nákupu, ktoré existujú v jednotlivých typoch podnikov na území Slovenska. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00426-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1