Počet záznamov: 1
Řízení kvality služeb
Názov Řízení kvality služeb Autorské údaje Pavel Blecharz, Hana Štverková Autor Blecharz Pavel Spoluautori Štverková Hana Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva : odborný časopis o systémoch kvality. Roč. 18, č. 3 (2010), s. 45-49. - Žilina : MASM, 2010. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor Heslá kvalita * služby * sektor terciárny * riadenie kvality * inovácia * marketing služieb * pohyb služieb voľný * služby obyvateľstvu * spokojnosť zákazníkov * konkurencieschopnosť Anotácia Kľúčové prvky kvality služieb so zameraním na zákazníka. Procesné riadenie a posúdenie realizácie kvality služieb. Konkurencieschopnosť a systémové zavedenie priebehu vytvárania služieb. Správne fungovanie všetkých procesov vrátane ich trvalého zlepšovania. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-4
článok
Počet záznamov: 1