Počet záznamov: 1
Obchodné značky a ich vnímanie spotrebiteľskou verejnosťou
Názov Obchodné značky a ich vnímanie spotrebiteľskou verejnosťou : diplomová práca Autorské údaje Ivana Šimková, škol. Vanda Lieskovská Autor Šimková Ivana Ďalší autori Lieskovská Vanda (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu Vydavateľské údaje Košice, 2010. - 133 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 846465
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1