Počet záznamov: 1
Značka v marketingových souvislostech neziskové organizace
Názov Značka v marketingových souvislostech neziskové organizace Autorské údaje Dita Hommerová Autor Hommerová Dita Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 25, č. 2 (2015), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2015. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 334.72 - Podnikové formy podľa vlastníckych vzťahov, zdrojov financovania a oblastí činnosti Heslá organizácie neziskové * značky * manažment značky Anotácia Neziskové organizácie sa stali neodmysliteľnou súčasťou nielen vyspelej spoločnosti 21. storočia, ale aj dobre fungujúceho trhu. Neziskové organizácie budú musieť začať klásť väčší dôraz na hodnotu svojej značky, jej rozvoj a samotný positioning. Značka ako ústredný komponent organizácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: 1-4
článok
Počet záznamov: 1