Počet záznamov: 1
Euromarketing - marketingový audit v praxi (výsledky prieskumu)
Názov Euromarketing - marketingový audit v praxi (výsledky prieskumu) Súbežný názov Euromarketing - marketing audit in practise (results of a research) Autorské údaje Viera Čihovská, Šárka Kličková Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Európsky marketing - manažérska koncepcia pre jednotný trh EÚ : zborník vedeckých statí. S. 29-38 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Pavliková Marta ; Matulčíková Marta ; Kriváň Andrej. ISBN 978-80-225-4203-6 Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá Európska únia * euromarketing * audit * trh spoločný * podnik * Slovensko * Taliansko * dotazníky Anotácia Euromarketing predstavuje modernú manažérsku koncepciu pre realizáciu efektívnej výmeny na jednotnom európskom trhu, ktorý rozširuje oblasť svojho skúmania z pôvodne separovaných trhov na trh multinacionálny a multikultúrny. Strategický význam marketingového auditu a jeho možností pre udržanie dobrej kondície podniku v konkurenčnom prostredí európskeho trhu. Reálny pohľad na skutočnú aplikáciu a využívanie marketingového auditu v praxi podnikov na Slovensku a v Taliansku a postoje podnikov k nemu v kontexte sledovania spoločných tendencií podnikov na európskom trhu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01486-004, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 238.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1