Počet záznamov: 1
Rio 2016 : olympiáda z pohľadu marketingu
Názov Rio 2016 : olympiáda z pohľadu marketingu Súbežný názov Rio 2016 : olympic games, object of marketing Autorské údaje Jakub Krako Autor Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-8] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * komunikácia marketingová * šport * súťaže Anotácia Teoretické základy marketingu športu a analýza marketingovej situácie olympijských hier. Vysoká intenzita rastu a progresu marketingu v športe. Analýza olympijských hier z pohľadu marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01307-010, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 691.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1