Počet záznamov: 1  

Promotional options of media education in the selected countries

  1. Názov Promotional options of media education in the selected countries
    Autorské údajeLucia Brezovská
    Autor Brezovská Lucia
    Zdrojový dokument Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 178-193 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá médiá * vzdelávanie * podpora vzdelávania * propagácia * porovnanie medzinárodné * výchova mediálna
    AnotáciaMediálne vzdelávanie a jeho podpora od štátnych inštitúcií, mediálne vzdelávanie a jeho reklama cez webové stránky, model mediálneho vzdelávania, publikácie o mediálnom vzdelávaní, výskum na poli mediálneho vzdelávania, aktivity medií na medzinárodnej úrovni - porovnanie vybraných európskych štátov a Ruska.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.