Počet záznamov: 1
The Measurement Methods of Customer Value and Its Use in Small and Medium Sized Czech Enterprises
Názov The Measurement Methods of Customer Value and Its Use in Small and Medium Sized Czech Enterprises Preklad názvu Metódy merania hodnoty zákazníka a jeho využitie v malých a stredných podnikoch v Českej republike Autorské údaje Adéla Chromčáková, Martin Klepek, Halina Starzyczná Autor Chromčáková Adéla Spoluautori Klepek Martin Starzyczná Halina Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Č. 43 (2018), s. 87-99. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2018. ISSN 1211-555X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá zákazníci * hodnota * meranie * metódy * metódy ohodnocovania * podnik malý * podnik stredný * Česko Anotácia Prezentácia výsledkov výskumu metódy merania hodnoty zákazníka a ich využitie v procesoch riadenia marketingu spoločností prostredníctvom databáz CRM. Východiskovým bodom je teoretické preskúmanie problému. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 43
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1