Počet záznamov: 1
Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour
Názov Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour Súbežný názov Vplyv influencer marketingu na spotrebiteľské správanie Autorské údaje Petra Gundová, Katarína Cvoligová Autor Gundová Petra Spoluautori Cvoligová Katarína Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 19, č. 3 (2019), s. 31-41. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2019. ISSN 1212-415X DOI 10.25142/aak.2019.018 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing virálny * influencer marketing * médiá sociálne * správanie spotrebiteľa * internet * siete sociálne Anotácia Analýza toho či vybraný segment spotrebiteľov považuje influencerov za dôležitý faktor ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie. Zistenie prečo respondentky sledujú influencerov a či influencer marketing má vplyv na spotrebiteľské správanie respondentiek a či odporúčania influencera ovplyvnili v minulosti nákup určitého produktu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 528.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1