Počet záznamov: 1
Social Responsibility & Ethics in Marketing During Crisis
Názov Social Responsibility & Ethics in Marketing During Crisis Preklad názvu Spoločenská zodpovednosť a etika v marketingu počas krízy Autorské údaje Ljupka Naumovska, Dimitar Jovevski, Katarína Brocková Autor Naumovska Ljupka Spoluautori Jovevski Dimitar Brocková Katarína EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV Zdrojový dokument Proceedings of The International Virtual Conference on Management and Economics : 29 May 2020. Pp. [1-10] online. - Vilnius : Diamond Scientific Publishing, 2020. ISBN 978-609-485-074-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Litva Heslá zodpovednosť podniku spoločenská * etika podnikateľská * komunikácia marketingová * kríza * koronavírus * pandémia Anotácia Súčasný pohľad na marketingovú komunikáciu počas krízy spôsobenej pandémiou COVID-19. Analýza krízových komunikačných nástrojov podľa krajiny alebo organizácie. Podnikateľská etika v období koronakrízy. Usmernenia a koncepčný rámec pre krízovú komunikáciu v kontexte COVID-19. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00521-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 683.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1