Počet záznamov: 1
Použitie dotazníka interakčného štýlu učiteľa ako súčasť jeho profesionálneho rozvoja
Názov Použitie dotazníka interakčného štýlu učiteľa ako súčasť jeho profesionálneho rozvoja Preklad názvu The Use of the Teacher's Interaction Style Questionnaire as a Part of His Professional Development Autorské údaje Andrea Čonková Autor Čonková Andrea EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená Zdrojový dokument ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. Roč. 32, č. 1 (2021), s. 14-21. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2021. ISSN 1335-5864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá učitelia * študenti * komunikácia * dotazníky * kvalita vzdelávania Anotácia Cieľom príspevku je analýza jednej z možností získavania spätnej väzby od študentov vysokej školy učiteľom. Ide o použitie Dotazníka interakčného štýlu učiteľa, ktorý sa má snažiť poznať vzájomné vzťahy medzi ním a študentami za účelom skvalitňovania svojej práce. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00938-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2021: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 536.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1