Počet záznamov: 1
Analyzing Service Failures when Shopping for Supplements Online among College Students
Názov Analyzing Service Failures when Shopping for Supplements Online among College Students Preklad názvu Analýza zlyhania služby pri online nákupe doplnkov vysokoškolskými študentmi Autorské údaje Thomas Oliver Uitz, Eva Jančíková Autor Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Spoluautori Jančíková Eva EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Zdrojový dokument Management : Journal of Contemporary Management Issues. Vol. 27, no. 1 (2022), pp. 17-30 online. - Split : Ekonomski fakultet. ISSN 1331-0194 DOI 10.30924/mjcmi.27.1.2 Poznámky Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Chorvátsko Heslá marketing služieb * maloobchod * zákazníci * spotrebitelia * predajcovia * nákup * prieskum Anotácia Analýza nespokojnosti zákazníkov a spôsob obnovenia služieb pri online nákupe športovej výživy a doplnkov. Prieskum medzi študentmi z ôsmich krajín strednej a východnej Európy. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00223-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1