Počet záznamov: 1
Brand Seduction as a Tool for Brand's Success: Conceptualizing the Term
Názov Brand Seduction as a Tool for Brand's Success: Conceptualizing the Term Preklad názvu Brand Seduction ako nástroj úspechu značky: konceptualizácia pojmu Autorské údaje Matouš Haicl Autor Haicl Matouš Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 2 (2023), s. 2-11. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2023.18.2.1 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * budovanie značky * komunikácia marketingová * reklama * stakeholder * výskum Anotácia Tento článok predstavuje Brand Seduction ako kľúčový prvok pre úspech v dnešnom marketingu. Autor definoval Brand Seduction pre použitie tohto konceptu v empirickom výskume. Brand Seduction bol definovaný na základe literárnej rešerše pomocou kódovacích techník pre kvalitatívny výskum. Výsledkom procesu kódovania bola identifikácia troch dimenzií zvádzania (interakcia, iracionalita a irealita). Následne bol koncept testovaný prostredníctvom kvalitatívnych výskumných metód. Boli uskutočnené rozhovory kľúčovými stakeholdermi so skúsenosťami s fenoménom Brand Seduction za účelom posúdenia adekvátnosti teoretického konceptu vzhľadom na marketingovú prax. Výsledky preukázali zhodu navrhnutého konceptu sedukcie so skúsenosťami kľúčových stakeholderov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 2
článok
Počet záznamov: 1