Počet záznamov: 1
Neuromarketing – The Connection between Neuroscience and Business
Názov Neuromarketing – The Connection between Neuroscience and Business Preklad názvu Neuromarketing – Spojenie medzi neurovedou a podnikaním Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 42-55. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * neuroveda * podnikanie * maloobchod * obchod elektronický Anotácia Neuromarketing spája neurovedu a podnikanie. Znalosť zmyslových vnemov zákazníkov je prostriedkom na vytvorenie túžby u zákazníka. Tento príspevok sa zameriava na neuromarketing v obchode so zameraním na vybrané problémy nákupného správania v elektronickom obchode, neuromarketing v obchodnej praxi a úlohu maloobchodu vo vzťahu k neuromarketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00647-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1