Počet záznamov: 1
Vplyv environmentálnych faktorov na obchodné stratégie a inovácie: cesta k udržateľnejšiemu podnikaniu
Názov Vplyv environmentálnych faktorov na obchodné stratégie a inovácie: cesta k udržateľnejšiemu podnikaniu Súbežný názov The Impact of Environmental Factors on Business Strategy and Innovation: The Way to a More Sustainable Business Autorské údaje Renáta Ševčíková Autor Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Významné aspekty udržateľného rozvoja II. : zborník vedeckých statí. S. 141-149. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Krzywonos Małgorzata ; Benda-Prokeinová Renata. ISBN 978-80-225-5091-8 Poznámky VEGA 1/0398/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia obchodná * inovácia * udržateľnosť * produkty * dizajn * podnikanie * environmentalistika * ochrana prostredia životného Anotácia Významné zmeny v podnikateľskej ekológii a udržateľnosti. V dôsledku globalizácie, technologického pokroku a environmentálnych výziev sa mení spôsob, akým sa spoločnosti správajú k životnému prostrediu. Analýza, ako spoločnosti reagujú na rastúcu potrebu produktov a služieb šetrných k životnému prostrediu. S osobitným zameraním na ekologický dizajn, je vedená diskusia o metódach a nástrojoch, ktoré môžu firmám pomôcť pri vývoji udržateľných produktov. Výsledky podčiarkujú dôležitosť environmentálnych hodnotení a strategických prístupov pre trvalo udržateľný vývoj produktov. Konkurenčné výhody, ktoré môžu spoločnosti dosiahnuť prostredníctvom udržateľných riešení a prístupov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00683-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 222.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1