Počet záznamov: 1
Data-driven Marketing and E-tailing in Retail Management
Názov Data-driven Marketing and E-tailing in Retail Management Preklad názvu Data-driven Marketing a E-tailing v maloobchodnom manažmente Autorské údaje Viliam Murin Autor Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Conference Proceedings : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 13-14 September 2023. Pp. 175-186. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4 DOI 10.53465/EDAMBA.2023.9788022551274.175-186 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá maloobchod * marketing * manažment * technológie informačné * zákazníci Anotácia Jednou z oblastí, ktorá sa v posledných rokoch výrazne zmenila, je marketing. V marketingu sa začínajú čoraz efektívnejšie uplatňovať nové informačné technológie. Umožňujú firmám získať množstvo údajov o svojich zákazníkoch, dokážu získať relevantné údaje v reálnom čase. Tento digitálny marketing našiel svoje uplatnenie aj v maloobchode. Mobilné telefóny s prístupom na internet, pandémia Covid-19 a ďalšie faktory vo väčšej miere urýchlili prechod spotrebiteľov do digitálneho priestoru. V tomto čísle sme vychádzali z poznatkov domácich a medzinárodných autorov. Uskutočnili sme digitálnu marketingovú analýzu maloobchodného predajcu Native Studio, ktorý ponúka služby v kozmetickom priemysle. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00003-028, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 231.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1