Počet záznamov: 1
Digital Technologies As an Adaptive Learning Tool in Higher Education
Názov Digital Technologies As an Adaptive Learning Tool in Higher Education Preklad názvu Digitálne technológie ako adaptívny vzdelávací nástroj vo vysokoškolskom vzdelávaní Autorské údaje Nazym Tekesbaeva, Jaroslav Kultan, Aliya Ongarbayeva, Almazbek Ibraev, Zhazira Yerimbetova Autor Tekesbaeva Nazym Spoluautori Kultan Jaroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Ongarbayeva Aliya Ibraev Almazbek Yerimbetova Zhazira Zdrojový dokument II International Scientific and Practical Forum “Environmentally Sustainable Cities and Settlements: Problems and Solutions” (ESCP-2023) : E3S Web of Conferences, Volume 403. Pp. 1-6. - Les Ulis Cedex : EDP Sciences, 2023. ISSN 2267-1242 DOI 10.1051/e3sconf/202340308023 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Francúzsko Heslá vzdelávanie vysokoškolské * systémy informačné * systémy vzdelávacie * technológie nové Anotácia Vzdelávanie v modernej spoločnosti potrebuje nové a efektívnejšie pedagogické technológie. Rozvoj individuálnych vlastností sa stáva najdôležitejším poslaním výchovy. Absolventi vzdelávacích inštitúcií však väčšinou nemajú dostatočne formované osobnostné vlastnosti. Je potrebné vytvárať náležité podmienky pre rozvoj individuálnych osobnostných vlastností, akými sú: prispôsobenie sa životným situáciám, samostatné získavanie vedomostí, schopnosť ich aplikovať v praxi; vedieť kriticky myslieť, identifikovať problémy a racionálne a kompetentne zvoliť potrebné riešenie; kompetentne pracovať s informáciami; spoločenskosť, schopnosť pracovať v tíme. Relevantnosť skúmanej problematiky v podmienkach digitálneho vzdelávania sa stáva dôležitým nástrojom rozsiahleho prístupu k adaptívnemu vzdelávaniu na vysokých školách. Trendy v adaptívnych vzdelávacích systémoch umožnia transformovať vzdelávací systém a pomôžu študentom efektívnejšie sa učiť. Na dosiahnutie tohto cieľa je potrebné riešiť nasledovné úlohy: vykonať analýzu odbornej pedagogickej literatúry zameranú na adaptívny model učenia; vybrať a analyzovať materiál na realizáciu adaptívneho vzdelávacieho modelu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E24 00175-002, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 363 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1