Počet záznamov: 1  

Praktické predpoklady pre tvorbu a implementáciu platforiem dištančného vzdelávania

  1. Názov Praktické predpoklady pre tvorbu a implementáciu platforiem dištančného vzdelávania
    Súbežný názovPractical Prerequisites for the Creation and Implementation of Distance Learning Platforms
    Autorské údajeMaxot E. Rakhmetov, Aigul Sadvakassova, Peter Schmidt
    Autor Rakhmetov Maxot E.
    Spoluautori Sadvakassova Aigul
    Schmidt Peter EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 22, č. 1 (2024), s. 66-75. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-987X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá vzdelávanie dištančné * vzdelávanie elektronické * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaRýchly vývoj informačných a komunikačných technológií si vyžaduje začlenenie flexibilných, webových vzdelávacích prostredí, ktoré sú dostupné bez geografických obmedzení. Táto štúdia skúma efektivitu LMS pri poskytovaní komplexných, adaptabilných a interaktívnych vzdelávacích skúseností vhodných pre inštruktorov aj študentov. Zdôrazňuje použitie štandardných a inovatívnych nástrojov v rámci LMS na zvýšenie produktivity výučby, splnenie vzdelávacích cieľov a podporu pútavého vzdelávacieho prostredia. Ďalej článok pojednáva o vývoji a implementácii prototypu systému riadenia vzdelávania založeného na štandardoch SCORM (Sharable Content Object Reference Model) na ilustráciu praktických aplikácií v dištančnom vzdelávaní. Empirické dôkazy z prieskumov uskutočnených v L.N. Eurázijská národná univerzita Gumilyov a univerzita Atyrau vykazujú významný trend smerom k prijatiu týchto platforiem, čo podčiarkuje ich rastúci význam pri plnení súčasných vzdelávacích požiadaviek a príprave študentov na profesionálnu konkurencieschopnosť v globálnom prostredí. Zistenia obhajujú neustále zlepšovanie online vzdelávacích platforiem, aby sa zabezpečilo, že budú spĺňať dynamické potreby študentov aj pedagógov v digitálnom veku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE24 00206-006, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.