Počet záznamov: 1  

Existují cesty pronikání podniků na zahraniční trhy?

  1. Názov Existují cesty pronikání podniků na zahraniční trhy?
    Autorské údajeJ. Rasner, A. Matuszewski
    Autor Rasner J.
    Spoluautori Matuszewski A.
    Zdrojový dokumentPodniková organizace. Roč. 47, č. 2 (1993), s. 27-28
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.56 - Zahraničnoobchodný styk
    Heslá trh zahraničný * podnik * podnikanie * podnikatelia * riziko * vývoz * podnik zahraničný * stratégia hospodárska * stratégia podniková * konkurencieschopnosť
    AnotáciaVplyvy na expanziu na zahraničné trhy, s ktorými musí podnikateľ počítať pri spracovaní podnikateľského zámeru. Stupeň využitia kapitálu a rozsah organizovanosti expanzie v zahraničí. Riziko pri prenikaní na zahraničné trhy. Exportovanie. Atraktívnosť zahraničného trhu a úroveň konkurencieschopnosti firmy. Stratégia zahraničných firiem, ktorá sa uplatňuje na trhu. Charakter (novosť) výrobkov a trhov a ich vplyv na výber stratégie expanzie na zahraničné trhy.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.