Počet záznamov: 1  

Slovenská televízia nemá peniaze, platí reklamným časom

  1. Názov Slovenská televízia nemá peniaze, platí reklamným časom
    Autorské údajeSylvia Pálková
    Autor Pálková Sylvia
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 12, č. 6 (6. februára 2002), s. 11A. - Bratislava : TREND Holding, 2002. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá televízia * financovanie * financie * spolupráca podnikov * reklama * Slovenská televízia Bratislava
    AnotáciaSTV nemá dostatok peňazí na výrobu vlastných programov. Preto čoraz viac spolupracuje s externými firmami na výrobe spoločných programov a platí im reklamným časom. STV nechce zverejniť akou časťou sa koprodukční partneri podieľajú na vysielacom čase. K tomuto druhu spolupráce ju núti nedostatok vlastných financií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-20 + 31 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.