Počet záznamov: 1  

Marketingový samovýskum ako metóda

  1. Názov Marketingový samovýskum ako metóda
    Autorské údajeaut. Pavol Minár
    Autor Minár Pavol
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 10, č. 9 (september 2003), s. 7. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2003. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá značky výrobkov * značky výrobné * Slovensko * marketing
    AnotáciaOhlas na článok M. Timorackého /Stratégie, č.á/2003, s. 16-17/ Značky po slovensky. Kritika článku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12 + 7 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.