Počet záznamov: 1  

Benchmarking a marketingová metodologie tvorby adresných hodnot

  1. Názov Benchmarking a marketingová metodologie tvorby adresných hodnot
    Autorské údajeaut. Ludvík Čichovský
    Autor Čichovský Ludvík
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 8 (2003), s. 24-25 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá metodológia * manažment * kvalita * vývoj * kontroling * metódy riadenia * benchmarking * marketing
    AnotáciaObjasnenie pojmu benchmarking a jeho význam. Prehľad zmien obsahovej náplne pojmu benchmarking. Chronologický vývoj zamerania benchmarkingu od roku 1960 do roku 2000. Manažment kvality a vývoj metodológie (vrátane benchmarkingu). Využitie monitoringu, reportingu, benchmarkingu a controllingu v manažérsko-marketingovej činnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.