Počet záznamov: 1
Priamy marketing
Názov Priamy marketing : alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka Autorské údaje Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová Autor Štarchoň Peter Spoluautori Faltys Jan Dzugasová Jaroslava Korporácia Univerzita Komenského v Bratislave Vydavateľské údaje Bratislava : Direct Marketing Beta , 2004. - 338 s. ISBN 80-969078-5-9 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * plánovanie strategické * báza dát * zákazníci * zdroje informácií * direct mailing * kódexy etické Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 790689, 796186
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 790689 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 796186 SEK Pobočka SEK Košice voľný
Počet záznamov: 1