Počet záznamov: 1
Interkultúrne rozdiely a ich vplyv na fenomén Corporate Identity
Názov Interkultúrne rozdiely a ich vplyv na fenomén Corporate Identity : vybrané aspekty, aplikácia na slovenské podnikateľské prostredie Autorské údaje Otília Zorkóciová Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 27-52. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá identita podniková * komunikácia firemná * kultúra * kultúra podniková * podnikanie medzinárodné * dizajn * správanie * prostredie podnikateľské * Slovensko Anotácia Komunikačná politika firmy ako neoddeliteľná súčasť budovania projektu Corporate Identity (CI) - cieľavedome utváraného strategického konceptu vnútornej štruktúry a fungovania, ako aj vonkajšej prezentácie firmy v trhovom prostredí, ktorý vytvára jej špecifickosť, originalitu a nezameniteľnosť. Kultúra v medzinárodnom podnikaní. Interkultúrne rozdiely a ich vplyv na fenomén Corporate Identity. Uplatňovanie CI v podmienkach slovenského podnikateľského prostredia. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1