Počet záznamov: 1  

Conjoint analýza v marketingovom výskume

  1. Názov Conjoint analýza v marketingovom výskume
    Preklad názvuConjoint analysis in marketing research
    Autorské údajeViera Pacáková, Katarína Sušienková, Michaela Strelcová
    Autor Pacáková Viera EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Spoluautori Sušienková Katarína
    Strelcová Michaela
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 4 (2004), s. 66-73. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Heslá výskum ekonomický * marketing * metódy štatistické * výrobky * služby * spotrebitelia
    AnotáciaPojem a princíp conjoint analýzy. Prístupy k získaniu údajov pre analýzu. Matice kompenzácií. Plný profil. Adaptívny postup. Výber faktorov a ich úrovní. Voľba typu modelu. Analýza dát. Conjoint analýza v SPSS. Praktická ukážka conjoint analýzy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00798-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.