Počet záznamov: 1  

Marketingový výskum zameraný na imidž hypermarketu

  1. Názov Marketingový výskum zameraný na imidž hypermarketu
    Preklad názvuMarketing research aimed on hypermarket image
    Autorské údajeAdriana Csikósová, Mária Antošová
    Autor Csikósová Adriana
    Spoluautori Antošová Mária
    Zdrojový dokument Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne = Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal. Roč. 2, č. 3,4 (december 2004), s. 106-111. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2004. ISSN 1336-3727
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * imidž * maloobchod * prieskum odbytový * prieskum spotrebiteľský * hypermarkety * komunikácia manažérska * kvalita tovaru
    AnotáciaSpotrebiteľské správanie, jeho znalosť a pochopenie ako nevyhnutná súčasť úspešného pôsobenia maloobchodnej jednotky na trhu. Pojem imidž firmy. Faktory budovania imidžu maloobchodnej jednotky. Ponuka tovaru a služieb a ich kvalita. Cena a poskytnuté služby. Nákupná atmosféra a marketingová komunikácia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.