Počet záznamov: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) a e-business
SYS 0033598 LBL 02145naa$$2200349$$$450$ 005 20221207121600.5 100 $a 20050919d2002łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) a e-business $f Rastislav Ručinský 330 $a Prvé systémy CRM (riadenie vzťahov so zákazníkmi). CRM ako súbor nástrojov, ktoré vo firme podporujú marketing, predaj a zákaznícky servis. Predpokladom pre podporu týchto funkcií je dokonalá znalosť zákazníka, ktorá zaručuje dodanie produktu alebo služby v správnom čase a na správne miesto. Softvérová aplikácia funkcie CRM. Ciele CRM. Pohľady na CRM - strategický a taktický. CRM ako technologický ekosystém. Rozdelenie nástrojov CRM do troch skupín - prevádzkového (operatívneho) CRM, analytického CRM a nástroje kooperatívneho CRM (pre podporu spolupráce). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*c140315 $1 010 $a 80-225-1583-3 $1 200 1 $a Ekonomika firiem 2002 $e zborník z medzinárodnej konferencie $e Košice, 11.-12.9.2002 $f [zostavovateľ: Viktória Bobáková] $v S. 352-355 $1 210 $a Košice $c Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $d 2002 $1 215 $a 521 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*0003124 $a softvér 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0005846 $a podnikanie elektronické 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0071870 $a Ručinský $b Rastislav $f 1978- $p EUBPHFKMR $4 070 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050919 $g AACR2
Počet záznamov: 1