Počet záznamov: 1
Kvalita = spokojnosť zákazníka
Názov Kvalita = spokojnosť zákazníka Autorské údaje Matej Bílý, Jarmila Šalgovičová Autor Bílý Matej Spoluautori Šalgovičová Jarmila Zdrojový dokument Normalizácia : odborný časopis pre technickú normalizáciu. Roč. 12, č. 1 (január-marec 2006), s. 16-17. - Bratislava : Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, 2006. ISSN 1335-5511 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 006 - Normalizácia. Normy Heslá normy * normalizácia * kvalita * organizácie * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * obchod * tovar * služby * sťažnosti * spory súdne * poradenstvo Anotácia Politika ISO v oblasti normalizácie zabezpečovania spokojnosti zákazníka. Stručný obsah troch noriem : Norma ISO 1001 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na kódex správania sa organizácií. Norma ISO 1002:2004 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na vybavovanie sťažností v organizáciách. Norma ISO 1003 Manažérstvo kvality. Spokojnosť zákazníka. Návod na externé riešenie sporov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1