Počet záznamov: 1
Analýza kultúrnych odlišností v marketingovej stratégii
Názov Analýza kultúrnych odlišností v marketingovej stratégii Autorské údaje Dana Hrušovská Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. 72-75. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave, 2005 / Majtán Miroslav ; Lulkovičová Ľudmila ; Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2005 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-2107-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * marketing medzinárodný * marketing globálny * propagácia * trh zahraničný Anotácia Domáci, medzinárodný marketing. Globálny marketingový proces a jeho kroky. Propagácia s ohľadom na kultúrne odlišnosti. Propagačné a marketingové nezdary na zahraničných trhoch. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 00291-007, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1