Počet záznamov: 1
I v marketingu platí: mysli globálně, jednej lokálně
Názov I v marketingu platí: mysli globálně, jednej lokálně Autorské údaje Petr Němec Autor Němec Petr Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 10, č. 5 (květen 2006), s. 40-41. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá trh * obchod * produkty * zákazníci * diverzifikácia * globalizácia * regióny * marketing Anotácia Proces internacionalizácie a dôležitosť dbať na rozdiely v potrebách zákazníkov, ktoré vyplývajú z kultúrnych odlišností. Diverzifikácia potrieb zákazníka. Príklad na firme Volkswagen a Henkel. Skúmanie kultúrnych odlišností a ľahšie umiestnenie produktov na trhu. Pružná reakcia na miestne zvyklosti. Centrála verzus pobočky firmy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-6
článok
Počet záznamov: 1