Počet záznamov: 1
Nové podmienky a prístupy k analýze vzťahov dodávateľ - distributér v oblasti nákupu inovovaných výrobkov
SYS 0045768 LBL 02171naa$$2200313$$$450$ 005 20240502071529.6 100 $a 20060809d2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Nové podmienky a prístupy k analýze vzťahov dodávateľ - distributér v oblasti nákupu inovovaných výrobkov $f Jaroslav Kita 330 $a Tradičné prístupy. Nové smery výskumu vzťahov dodávateľ - distributér. Charakteristika induktívneho a interaktívneho prúdu. Možnosti využitia poznatkov z výrobnej sféry v oblasti distribúcie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0045205 $1 010 $a 80-225-1904-9 $1 200 1 $a Obchodné podnikanie a marketing v novom európskom hospodárskom priestore $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 35. výročia vzniku Obchodnej fakulty konanej pod záštitou podpredsedu vlády SR Ivana Mikloša $e 7.-8. október 2004 $f kolektív autorov $v S. 216-220 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2004 $1 215 $a 746 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004050 $a organizácie zásobovacie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001749 $a dodávatelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005675 $a sféra výrobná 675 $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060809 $g AACR2
Počet záznamov: 1